pondělí 22. září 2008

Jak to všechno začalo...

Rok poté,co nás opustila po 14 letech naše milovaná fenka Kavalír King Charles španěla jsem se rozhodla zaplnit to prázdné místečko v nás...
Pejska jsem hledala na internetu,měla jsem jasnou představu o rase i o tom,že by to měla být fenka...jak jsem ji uviděla,tak bylo na jasné,že je to ona:o)
Za pár dní jsem se na ni jela podívat,štěňátka byla tenkrát ještě všechna u paní chovatelky,tak bylo z čeho vybírat,všechna byla úžasná,ale zůstala jsem u Ejprilky,přišla mi nejroztomilejší...Hafíci ale byly malincí,takže ještě zůstali několik týdnů u maminky.
Mezitím jsem odjela na dovolenou,už první den jsem se nemohla dočkat,až se vrátím domů a pojedu si pro toho malýho rošťáka:o)
Doma už jsem měla vše připravený,pelíšek,hračky,papání,prostě vše,co psí mimčo potřebuje...všechno pečlivě schované.Ejprilku jsem pořídala jako překvapení tátovi k narozeninám,jemu totiž ve chvílích,kdy odjel sám na chatu chyběl pejsek asi nejvíce...
V den,kdy jsem si pro Ejprilku přijela nám byly paní chovatelkou uděleny veškeré důležité instrukce a jelo se domů,cesta proběhla v pořádku,trošku se i spinkalo.
První dva dny proběhly naprosto v utajení,rodiče byli na chatě.Pod falešnou záminkou jsme s mámou(ta viděla Ejp jen na fotkách) vylákali tátu den před jeho narozeninami domů...
Na ten pocit,kdy jsem mu Ejprilku dala do náruče si pamatuji živě dodnes...V ten moment jsem věděla naprosto jistě,že jsem mu lepší "dáreček" a nejen jemu nemohla dát:o)

Žádné komentáře:

Search

TOPlist
Create your own banner at mybannermaker.com!